Benim tup bebek yaptirma kararım tekrarlayan düşükler.Tüp bebek süreci nasıl oluyor, hangi aşamalardan geçiyor embriyo olayından bahsediluyor nasıl yapılıyor.Doktora ilk gittiginizde hangi testler yapılıyor normal şartlarda hamile kalip duşük yapıp daha sonra tup bebek yapip yine düşük yapan oluyor mu .Benim düşüklerim 4 ve 5 haftalari arasinda oluyor.Yardımcı olur musunuz şu mübarek kandil gecesi hayrına..🙏🏻🌸