Livakerem 5+4 gebeyim. Resmen gecmiyor zaman durdu. Bence 4 ile 7 hafta arasi hic gecmeyen haftalar. 5. Haftaya kdr sabredip Keseyi goruyosun. Simdide kalp atisi icin 6. 7. Haftalari bekleme telasi cokkkk zor. Sizce?
KadriyeDilek Livakerem inan bana kardeşim zaman o kadar çabuk geçiyor ki anlamıyorsun bile sağlıkla gelir inşallah yavruşun bizde 16+6yız
humaninannesi61 Ah ah bu hafta kalp atışı diyor zaman geçmiyor. Cinsiyetini öğreniceğin zamanı , zaman geçmiyor. Ayrıntılı ultrasona gitme zamanı , zaman geçmiyor. Şimdi 32. Haftadayım doğurmak istiyorum zaman geçmiyor 😂
Emnmntmhmmt Livakerem aynen bende oyle 6 haftalikken doktor iki hafta sonra gel kalp atisini dinleyelim dedi 1 haftasi gecti daha bi hafta var ve resmen zaman durdu
Zhlinn Benmde yarın 11.hafta😍 ama hiç geçmiyor. 12. Haftada demir ilacı baslıycaz, gidip hareketlerini görmek istiyorum, 3. Ayım dolsun sanki daha rahat olucam tehlike gidecekmiş gbi 😊 bide cinsiyet için zaman geçmiyor 😍
Fadimeaaydin dalin çatı kemiğim in ağrısından hic yürüyemiyorum migde bulantısı oluyor arada belim ağrıyor ama çok değil sizin durumlar nasıl
dalin Fadimeaaydin gecen hafta adet sancilarim olmusdu belim kasiklarim sirtim agriyordu simdi hicbirsekilde yok o agrilar dr yalanci dogum sancilari demisti dun sormustum kontrolumde.cati agrisi gece sag sola donerken cok oluyor yatakdan kalkarken oluyor.dunku kontorulumde nts sonucumda cok iyi cikti.kan tahlileri falanda cok iyi dedi drum bebegim gelisimi boyu herseyi cok guzel dedi başi hala yukarda dedi tekmelerinin eskisi gibi degil cok nayif ve kibar oldugunu soylemistim bakti alani daralmiş oyuzden dedi.birde suyun cok fazla dedi kontrol altinda tutcaz dedi haftaya tekrar bakcak beni cok korkutuyor bu su fazlaligi kafama takildi.Ins bi sorun yoktur
Baharymk Livakerem canım son 2 haftaya gelince beni hatırla 😁 Ozamanlar en beteri.. şuan ben 40+2deyim sen düşün 😬😓
Fadimeaaydin dalin sanmıyorum bi sorun olacağı korkutma bence kendini benimde nst bisi çıkması kan değerleri falan normal dedi fakat benim sorunum tansiyon yüksekligi ilaç kullanıyorum doktor bide normal doğum diyor kafam çok karışık korkuyorum açıkçası tansiyon ufak tefek bisi değil bilmiyorum ne yapacgm