Selam bayanlar. K validemin kız kardeşinin dizinde tümör ve diz kayması çıktı. Çapa profinin özel muayenehanesine gitmişti bugünde capaya yonlendirmisler. Ordaki Dr ameliyat yapmıyoruz demiş medikal malzeme getirtme konusunda sıkıntı çıktığı için böyle karar verilmiş. Özelde de fiyatlar çok yüksek. Acaba çapa üniv hast olduğu için mi yapmıyor dedim kendisine , dolayısıyla Cerrahpaşa da yapmaz. Ama devlet ve araştırma hastaneleri yapar bir arastiralim dedim. Buraya yazma amacım da bu belki bı çalışan vardır yardımcı olur. Hepinize güzel ve kolay doğumlar. 💫❤️