rabia_0 gebelik haftamız küçük belkide pıhtılaşma olmucak ki ben size göre 16 haftalık biraz daha ileride iken Dr’,um bana gebelik haftan küçük pıhtılaşma problemi olucagini düşünmüyorum dedi ve istemedi birşey ben kendim yinede test yaptırmıştım garanti amaçlı pıhtılaşma oluşmuş mu diye hiç bir problem olmadı dr’umun dediği gibi ve kullanmamıştım da oldum gereksiz…daha çok gebelik haftası daha ileride olanlarda olusuyo pıhtı….tabikide önleminizi alın ama yine de d’dimer testi baktirsaydiniz keşke…dr’nuz direkt öyle önermiş ve yapmak istersiniz anlıyorum ama doğru olan buysa şayet her Dr neden aynı şeyi yapmiyo… .covid süreciniz zaten zorlayan bir süreç değilse bu da bişey olmayacağının bir nevi göstergesi..ben o süreçte her Dr’um ile iletişime geçtiğimizde genel durumumu sordu önce…ve genel durumumda kötü değildi çok….hiç bir sorun olmucak dedi Dr ve öylede oldu…