Fatmanur53 blueberyy00 ben daha ölçtürmedim benimkide halen sınırda bugun 38 haftalık olduk bakalım nolacak rabbimm herkezin evladını sağlıkla kucagına versin inşallahh bizimde🤲🏻
blueberyy00 Fatmanur53 doğumunuz gelmiş sayılır inşallah sıkıntı olmaz kaygıyı atmışsiniz siz korkmayın sağlıkla gelsinler de yeterki
ikizlerin_annesi__ blueberyy00 ayenn canım öyle yapacağım çok cok teşekkür ederim evde takip makina ile mi yapılıyor
blueberyy00 ikizlerin_annesi__ evet şeker aleti alıp parmaktan olcuyorsun tokluk yemek yemeye başladığında saate bak 1 saat sonra ölç