bebegimizibekliyoruz1 Oğlumun ayağı böyle doğduğundan beri sanki 2 ve 3.ayak parmağı aynı kökten çıkıyor gibi ilk başlarda pek takmadım normal olmasa doktor muaynede söyler fark eder diyordum ama araştırdım biraz yeniden doktora gidicem böyle olan var mı çözümü noldu
tugbaacng bebegimizibekliyoruz1 bence normal canım.kendi ayagına da bak 2. Ve 3. Parmaklar daha birleşik, 4. Ve serçe ayrık. Tombik diye öyle duruyo bence 🤗
Clementinee bebegimizibekliyoruz1 Canım normal tombik tatlış bir ayakk🤩🤩🤩 Sana öyle geliyor olabilirmi 😇 Allahım tam bir patates Maşallah annesi 🧿🤩
okuyor bebegimizibekliyoruz1 benim ayağım da böyle. Kendi ayağınıza bakın ☺️ bebişin ayaklari tombik olduğu için daha çok belli olmuş sadece.
bebegimizibekliyoruz1 Clementinee FusunF semakulekci 😂 ay bende öpüyorum sürekli ayaklarını ellerini biraz zayıf doğdu 2910 45 günlükken 5 kg oldu her alt acisimda çorapları çıkarıp öpüyorum 😋
Dolunaybelinay bebegimizibekliyoruz1 valla bana hem tombik diye geldi hemde tek kökten iki parmak gibi geldi biraz daha buyuse belli olur
Minigmm bebegimizibekliyoruz1 bebegimizibekliyoruz1 Benimde ayak parmaklarım o şekilde babamdan geçmiş hatta yegeniminki bile öyle genetik hiç bir sorun yok🥰
semakulekci bebegimizibekliyoruz1 Derdini okudum ama ayağa baktıkça unutup ekranı ısırasım geliyor çok tatlı birşey 🤤🥰 göndersene buraya tadına bakalım bi
deletedmom87894 bebegimizibekliyoruz1 canım bu bi sorun teşkil etmez benim eşiminde böyle 😂genatik anlıyacağın ailede mutlaka birinde vardır böyle ayağı olan