Arkadaşlar cumartesi pazar biraz ödem oldu ayağımda ve kaşındı kollarım ve ayağım Pazartesi doktora gittim gebelik kolestazı olabilir dedi ve beni Ankara şehir hastanesine gönderdi bende bunu oradaki doktora söyledim 2 günlük kaşıntı normal dedi sadece… haftasonundan bugüne kadar kaşıntı olmadi bgun birden bacaklarım kaşındı biraz da ellerimin ustu sizce var mıdır yada bu gebelik kolestazı hakkında bilgisi olan yazabilir mi lütfeeen