Seda-Nur 37 haftalık hamileyim ağrım var sancı mi bilmiyorum ilk gebeliğim dün nst vardi birsey yok dediler tekrar gitmelimiyim böyle yeşil sumuksu birsy geldi ara ara geliyordu ne yapmalıyım çabuk yazarmisiniz
Elisaceren Seda-Nur nişan gelmiş doktorunuza bilgi verin bence , nişandan hemen sonrada olabiliyormuş doğum 1 hafta sonrada
Elika0 Seda-Nur yeşil sümüksü şey için doktorunuza haber verin geçen forumda biri daha yazmıştı bebek kakasını yapmış olabilirmiş doktorunuza haber verin o yönlendirsin sizi
nlycltk Seda-Nur 37+1 im bugün benimde karnım belim ağrıyo yalancı sancı mı ne ki acaba bilemedim bende
Ozlem2206 Seda-Nur canım yeşil akıntı için nişan demişler nişan pembe renk kan veya kahverengi lekelenme şeklinde olur o akıntı enfeksiyon olabilir yada başka bir sebeptendir doktoruna bildir yoğun şekildeyse
Seda-Nur Elisaceren canim bu sümüksu şey arada geliyordu ama bir kac gündür yoktu şimdi yine gelmiş az az sandım var yada agri mi bilmiyorum doğum belirtilerti nasıl oluyor
nlycltk Seda-Nur evet bende ilk gebelik bide haftaya perşembe sezeryan günü almıştık hastane 1 saat uzaklıkta bide arada oluyor ama son vakitler olur diyorum artık
Deletedmom_7156 Seda-Nur O yeşil gelen şey enfeksiyon mantar belirtisi ağrı sızı yapıyor vajinadada ağrı yapıyor tahlil verin onun için ben fitil kullandım doktor tavsiyesiyle
Deletedmom_7156 Seda-Nur korkma ama ihmalde etme doktoruna söyleyince direk tahlil ister ilac kullandinmi gecer için ferah olsun
Seda-Nur Deletedmom_7156 canım ayakta duramıyorum çok ağrım var hala gittim test verdim pazartesi gidicem acile gitsem mi birsey verirler mi