Efilemii 38.haftadayim doktor bebeğin kafası ve bacakları 41 hafta dedi normal doğumu zorlar kafasi büyük dedi böyle bir durum yaşayıp sezeryan olan var mı ?
iremss Efilemii ben sezaryen oldum 37 cm doğdu kzıım kafa çevresi ama sezaryen olma sebebim kafa ölçüsü değil tansiyondu 37de normal doğm için yüksk demşti doktor doğm sonrası
nurpella Efilemii aynı durumu yaşıyorum ağrıyla gittim sancı çıkmadı açıklığım ilerlememiş 1 cm de hala 38+2 yim akşama tekrar gel nst bakalım tekrar konuşalım dedi sizin boy kilo kaç
Mrvgl Efilemii 42+0 da doğurdum. 42 cm 3650 Gr. Normal doğumdu. Kendimde 1.76 cm im. Belki ondan rahat olmuştur. İkinci bir görüş alin
Ddm-dlr Bir bilgim yok ama yukarda kalsın diye ayrıca rabbim yardımcın olsun inşalllah sağlıkla kavuş evladına 🙏
Sena1299 Mrvgl merhaba nişanım geldi 40+3teyim ilk gebeliğim,dün muayene oldum açılma 0,ara ara düzensiz sancılar var bir kaç gündür sadece, normal istiyorum ne yapmam gerek, tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim