36 haftalık hamileyim, oğlum doğduğunda acı versem yer heralde o derece yiyorum 🤣, ilk aşerdiğim şey acı biberdi, valla canım ne isterse onu yedim, sadece son aylar yediğimiz yiyeceklerin tadını alıyor bebekler diye okumuştum, oğlumun ağzı yanıyorsa diye düşünüyorum sadece. 🤔