Minikkus0101 Bu durumu yaşayan anneler kaçıncı hafta başladı süreç nasıl ilerledi kaçıncı hafta geçti
mucizegebelik6 Minikkus0101 6. Hafta oldu bazılarının uzun devam ediyo bazılarının kısa. Benim 21. Haftaya kadar cok az vardı sonra kayboldu. 6. Haftadan 9. Haftaya kadar da cok az lekelenmelerim devam etti korkma canım cok şükür bir sıkıntı olmucak sadece genel olarak yattım dinlendim risk teşkil ettiği için
MaBelle Minikkus0101 7.-8. Haftalarda başlamıştı 3 hafta kadar sürdü. Bu süreçte sabah akşam progestan kullandım fitil olarak. 1 doz da iğne yazmıştı doktorum. Hiçbir şekilde iş yapmadım, çoğunlukla uzanıp dinlendim. Çok şükür geldi geçti. 🙏🏻
kartanesi02 Minikkus0101 5. Haftada başladı 6 hafta sonra geçmişti tabi progestan kullandım 6 hafta boyunca 😊
Eylemdog Benim de vardı 12.hafta gibi geçti. Dışarı çıkan bi kanamam olmadığı için progestan kullandırmadı doktorum. Kendinizi yormayın, dinlenin geçiyor.
bebekomm Minikkus0101 6+4 te bir anda iç çamaşırıma kan boşaldı korkarak gittim. Kese etrafında kanama varmış. Her gün progestan iğne vuruldum. 12.haftada bitmişti
[silindi] Gebelik kesesinde kanama 14. Haftada başladı normal kanamam hiç olmadı doktorum tedbir amaçlı 2 hafta progestan kullanmamı söyledi bugün kontrolüm vardı kanama görünmedi kese ve bebek normaldi 16. Haftada bitti çok şükür