Sedef_aygun_25 Kızlar kasık ağrım çok oluyor doktorum da en kısa zamanda gel dedi bu durumu yaşayan varmı nasıl muayene edicek
okuyor Sedef_aygun_25 enfeksiyon kasık ağrısı yapabilir deyip idrar tahlili yapmışlardı ben de. Onun dışında rutin karından ultrason yaptı. Bir şey çıkmadı.
Ddm-dlr Sedef_aygun_25 bebeginin hareketlerini takip et ve idrar yolu enfeksiyonuda yapabiliyor eger agrıların cok şiddetleniyorsa asla ihmal etme hemen git cok gecmiş olsun
Sedef_aygun_25 Ddm-dlr Aynen canım gitmem lazım doktorum da gelmen gerek zaten dedi teşekkür ederim ☺️