Turşu yiyinn türkce ismi ne bilmiyorum ama faydası çookk , 1,2 saate kabızlıgı çözüyor.. ben 3 ayına kadar hiç bir şey yiyemedim , artık oturup aglicaktım ben ne yiyim her şeyden tiksindim. İnsan ne kadar makarna yerr. İçim dışım makarna olmuştu. 4 aya geçtik , iştahım düzeldi şimdide ne yesem şişiyorum. 18 haftalık olduk , şu an karnım patlicakk, eşim seviniyo karnın büyümüş diye , bişey demiyorum ama şişlik ne bilsin adam , kabızlıkta bi yandan. Ama böyle kenardan bakarsak , içimizde bir can büyüyor , bir insan resmenn.. zor olması normal