Dilannn47 di-ma cok cok erken 😊benim 16. Hafta baktı erkek gibi ama emin deilm dedi suan 22 haftayım daha cinsiyt bilmiyorum bacaklarıni acmiyor
Kelebekk-0307 di-ma 11.haftamda kiz demisti doktorum benim değişmedi ama arkadaşımınki değişti 11 de kiz denmişti ona da 16 da erkek çıktı 🙂
Haydi di-ma değişir canım çok erken banada 15 haftalıkken kız dedi emin bi şekilde detaylıda erkek olduğunu öğrendik 😊
Eceelisaefe Sdkl ayyy darısı başıma inşallah bnde 13.4 haftalık iken gittim doktor yüzde 90 kız dedi bacak arası boş dedi inşallah bizimde değişir 2 kızım var
Eceelisaefe Sdkl bnde özele gittim doktor o kadar emin konustuki değişeceğini sanmıyorum dedi bacak arası boş dedi yüce rabbim bu gecenin hürmetine gonlumuzdekini hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Mzgnynst Eceelisaefe amin cnm bnmde bir kızım var bir oğlum olsn çok istedim 16 haftalık hamileyim 12 ve 14 haftada erkek dedi 15 haftada başka doktora gittim %90 kız dedi detaylıya kadar sormayı düşünmüyorum artk allah gönlümüzdeki hayır eyleyip nasip etsin inş
Eceelisaefe Mzgnynst cnm Rabb’im gonlumuzdekini hayırlısıyla nasip etsin inşallah yüce rabbim bu gecenin hürmetine gonlumuzdekini hayırlısıyla bize nasip etsin inşallah dua edelim Rabb’im büyüktür
Nursema99 Bana 12 de valla erkek dedi 20 de erkek dedi ayrıntılı usgde de kesn erkek dedi umarım değişmez kendimi erkeğe iyice adapte ettim çünki 😑 26+4 şuan