Digitaldaily 23.haftaya girdiğim gün covid olduğumu öğrendim ve ben hiç aşı yaptırmadım. Benim ateş, halsizlik ve tüm Kemiklerim ağrıyordu. Ateşimi parol ve ılık duş ile düşürmeye çalıştım sürekli istirahat ettim zaten kalkacak halim yoktu bol bol meyve C vitamini yapan şeyler yedim günde illaki 2 3 dilim limon yedim ceviz yedim ve bol bol da su içtim. İlk 2 gün duş aldım terledikçe sonraki günlerde baktım olacak gibi değil terimi soğutmadan hep kıyafet değiştirdim. Yarın karantinanın son günü Allaha şükür korkma Allahın izniyle hemen atlatırsın.