Ovulasyon testlerim reglin 24.günü yumurtlama gösterdi normalde 30 32 gunde bir regl oluyordum ama 6 ocak son reglim suan reglime 3 gün var ama gec yumurtladigim icin gec mi regl olurum ben 29 unda yumurtladim yani reglimden yaklasik 1 hafta önce şimdi bide 3 gün üst üste yumurtlama gosterdi 4.gün catlama oldu ben ne zaman gebelik testi yapmaliyim ilk yumurtlamadan mi 1 sayarak 14.gun test yapayim catlamayi mi sayarak test yapayim yoksa reglim gecince 7 8 ocak gibi yapsam cikar mi kafam cok karişik basina gelen varsa yardim bekliyorum