Estrella forma bakıyorum zaten geneli bebek hareketlerini vs hep kasıkta hissediyor ilk gebeliğim dedigim gibi erken dogum riskimde olunca hep kasıkta hissedince insan korkuyor bebek aşağımı indi dogucak mı bilmem ne tabi hiç bilmeyince ben hep insanlar göbek cevresinde hisseder hareketleri diye düşünürdüm ama şimdi içim daha rahat hepimizin ki kasıkta maşalllah 🤣🤣 herseyleri