Mervedefne33 24. Haftamdayim, benim bebiş de aşağıda hareket ediyor. Doktorum endişelenme gelişimi güzel, bu bir sorun değil dedi. Başkalarının söylediklerini de çok önemsememek lazım, herkesin gebeliginde göbek yapısı farklı olur tabii ki. Zamanla rahim daha da yukarı çıkacaktır hem. Bir sıkıntı olsa doktor söyleyecektir elbet