Ayakta bir süre durunca yani cok fazla degil 15 dk bile olsa karnımın sol tarafinda bi agri oluyor ve ayakta duramayacak duruma geliyorum.Uzanınca geçiyor.30.haftadayım.Bu sekilde olan var mı neden olur?haftasonu doktor kontrolum var soracagim ama merak ediyorum.