deletedmom87894 işte ben 173 gr ı görünce biraz fazla mı dedim de az önceki bayanın da 190 grammış doktoru iyi demiş 😊 ya aslında muz pekmez kaşar peyniri tarzı şeyler bebeğe kilo aldırıyormuş onlardan da çok tüketiyorum zayıf olmasın diye ama bu seferde kilo farkını görünce şimdiden böyleyse ilerde çok mu şişer diyorum 😅 gerçekten zayıf olması ayrı dert ama yine de zayıf olup gelişim geriliği olmasındansa bir tık kilo iyi gibi 🌸🤔