Sude61 hayırlısı olsun inşallah bişey yoktur benimde o haftalarda ccok bulantım oluyordu hiç bişey yiyemiyordum her tahlilimde protein keton çıkıyordu sıvı alınca serum faln duzeliyordu bulantı geçip yemeye baslayinca düzelmişti suyu çok tüketiyormusunuz benimde doğuma yakın tam suyu zaten azalmış glukoz şekerde çıktı yarın güzel şeyler duyarız inşallah