Cybell benim sağ üst dizimin üstünden ayak bileğime kadar kemik ağrısı sancı sızı var.bende acile gittim Bikaç kez ama mr a sokmadılar yalvardığım halde devlet hastanesi..zaman zaman geçiyo zaman zaman kuduruyo çektiriyor.inan şuanda nasıl sızlıyor ..en azından sen kötü birşey olmadığını biliyorsun zamanla geçiçek keşke beni de mr a soksalardı da bilseydim zamanla geçiçek birşey olduğunu.Allah kimseye vermesin rabbim sana da şifa versin bana da hamileliğimin tadını çıkaramadım inanki :(( inşallah bu gece Rabbim şifa verirde yarına güneş doğmadan ağrılarımız geçer..sende bana dua et 🙏