Esra3890 Annecimm22 banada verdi doktorum çok tıkanıyor başka türlü açılmıyor kullanıyorum bı zararı yok dedi doktorum
Annecimm22 Seydaisik ben hamilelikten önce kullanmıştım çok iyiydi ama şuan korktum bebeğe ne etki eder diye
Derininannesi_ Annecimm22 ben 6 aylıgım sürekli kullanıyorum kuzum doktorum kanıtlanan bi zararı yok dedi bi sıkıntı da yasamadım alerjilerim var hamilelikte de tıkanıklık iyice arttı baska çare bulamıyorum
Annecimm22 Derininannesi_ çok geçmiş olsun inşallah hepimiz rahatlıkla atlarız benimde tıkanıyor nefes alamıyorum artık
Ebrugbyr Derininannesi_ merhaba, herhangi bir prblem yasadiniz mi surec ve bebeginizle ilgili acaba? Ben de malesef basindan beri iliadin kullaniyorum :(
Ballizencefil Annecimm22 doktorunuza danışarak kullanın. En doğrusunu doktorunuz bilir. Bir de pediatrik olan burun spreylerinin daha az kortizon içerdiğini söylemişti eczacı
Seydaisik Annecimm22 Onu bilmiyorum canım dediğim gibi eşime bağımlılık yaptı sıkmadan duramıyor 🤷🏻♀️
Esra3890 Annecimm22 5 günden fazla kullanma dedi bana doktorum 5 gün kullan ara ver biraz sonra yine kullanırsan öyle yap demişti
suleesrky Icinde kortizon olduğu için hamileyken sadece okyanus suyu Sterimar’a izin verildi bana. Çok etkili diyemem ama buna izin verdiler bana.😔
Annecimm22 Ballizencefil banada doktorum verdi ama yine içim rahat etmedi o yüzden sormak istedim kullanıp olumsuz etkileri oldu mu diye