Ceylanefe41 26.haftaya kadar çalıştım canım öğretmenim, sürekli ayaktaydım acıkcası, ama ayakta kaldıkça sancılarım olunca ayrıldım. Yürüyüşee hiç cıkmıyorum zaten sadece evdeki hareketler ve bol su ile ödemi engelliyorum. Yükseğe uzanmıyorum, ilişki zaten yasaktı en bastan, agır kaldıramıyorum, evi süpürgeye bile çok nadir veriyorum belimi kasıklarımı yormamak için, bu sürece kadar kanamasız geldim çok şükür ama bir de doktorum korkutmadı beni hani rahat bir doktor o da etkiledi süreci rahat geçirmemde. Sadece bunlara dikkat ettim hiç evham yapmadım, sen de yapma