Kızlar ben normalde bugün adet olacaktım ama 3 gün önce erkenden adet oldum . Normalde kanamam 3 gün uzun sürer sonra azalır nokta nokta gelir ve 7 günü bulur . Ama şuan 3. Günümdeyim resmen bitmiş gibi, nerdeyse hiç gelmiyor. ilk günde az geldi zaten pedim öyle dolmuyordu . Neden olabilir acaba korktum . Hiç böyle olmazdım