Ozgesah355 sanırım bnde gebeliğin ilk basında o zman haberim yoktu tabi karda popo üstü defalarca düştüm kayak ve kızak yaparken ağrım olmamıştı bu kdr ama hamileliğimi öğrendiğim günden beri cekiyom artık iyice dayanılmaz olmustu ki simit aldım baya hafifledi umarım düzelir çünkü resmen sandalye benm için fobi olmustu yaşlı Kadınlar gibi hissediyordum kendimi eşim gelip kaldırıyordu 😬