yagizinannesii Kızlar 4 ay önce doğum yaptım. Ve sadece 1 defa adet gördüm. Emziriyorum sadece bebeğimi. Bu normal midir.
Musabnannesi yagizinannesii bir hormon varmış o yükseldiği için adet olunamayabiliyormuş halk arasında da süt korur derler 6 ay ondan olmuyorsundur kimisi 1 sene olmuyor kişiden kişiye değişiyor ama yine de kontrole gitmekte fayda vardır canım