Fatmanur40 Merhaba kızlar .15 haftalık gebeyim kızım olacağını öğrendim bana önerileriniz nelerdir,sizler neler koyduğunuz veya koyacaksınız kızlarınızın adını 😍
Pnr_2021 Fatmanur40 Zehranur olacak inşallah. Daha hamile değilken ağzımdan çıkıverdi öylede kaldı çok şükür
Fatmanur40 Merve_asel123 bence duygu daha hoş , asel ismini çok duyuyorum hatta bi yakınımın kızının adı asel hüma babam kızımın adını tam telafuz edemiyor ‘ Aysel Aysel ‘diye çağırıyor demişti çok gülmüştük aklımda kaldı size de söyleyeyim😀
Fatmanur40 eviminilkkusu inşallah çok güzel sağlıcakla gelsin prenses😍kız kardeşimin adı Zeynep babasının kızları oluyorlar😘
Fatmanur40 Pnr_2021 bende Zehra ipek ismini çok seviyorum ama eltimin kızının adı Zehra🙈o yüzden koyamiyorum
eviminilkkusu Fatmanur40 amin canım hep beraber alalım inşallah sağlıkla ♥️😍 Yaa baba kız aşkı çok güzel değil mi inşallah amin🤲🏻😻