Aysegul_9 hiç bişey olmuyor hiç kasılmayın sıkmayın kendinizi zaten parmaklarına jel sürüyor gayet kaygan ve acısız bir işlem. Bende kanama vs olmadı 3 gün oldu yaptıralı herhangibir sancı vs de olmadı. Tabi kişiye göre değişir kanama yada doğumun tetiklenmesi ama bende öyle bişey olmadı. Bide zaten 37 sonrası artık bebeğin heran gelmesi beklenir. Bütün gelişimleri tamamlanmış durumdadır o yüzden hiç stres yapmayın. Sakin kalın bi sn de bitiyor 🤗