Kızlar ben eşimle başka şehirde yaşıyorum yeni evlendik daha kırkım çıkmadan kaynanam beni el öpmeye çağırdı kendi başıma gittim memlekete beraber akrabaları gezdik hem benim tarafım hem onların tarafı neyse benim tarafımda kıskançlıklar başladı annemle lafla sürtüştü hep ayrıca gebe olduğumu öğrendim eşime de sürpriz falan yapamadan saçma bi şekilde öğrenmesini sağladı neyse olay şu üzerinden 5 ay geçti hala annemle barışmadı annemi herkese kötü göstermiş yok beni kıskanıyormuş kendi annem bilmem ne olan olayı yanlış aktarmış hep demediği şeyleri dedi diye anlatmıştı huzursuz oldum barışsınlar istedim eşimle konuştum eşim aradı konuştu ağlamış falan eşime de annemi kötü lanse etmiş çok sinirlerim gerildi bişey de demiyorum olay büyümesin diye annemi de koruyamıyorum bu beni çok üzüyor napmalıyım?