defnelobe hanımlar genel anestezi ile sezeryan ameliyatı oldum. boğazım balgam dolu öksüremiyorumda kesik yerim acıyor? yaşayan oldumu? nasıl geçirdiniz?
Kbrkbrr defnelobe ilaç vermişti balgam söktürücü suya atılıp içiliyo ben onu kullanmıştım doğumdan sonra ama zor bi durum öksürürken falan karnına yastıkla baskı yap dikişin acımasın
Nur-07 defnelobe öncelikle merhaba canım o anesteziden canım sen balgam atikca ilacı atmış oluyorsun bu da iyi yani bu kişide kişiye değişiyor kimisi istifa ederek atıyor mesela