Sdf16cvcv Sevgililer gününde kavuşuyorum oğluşuma Allah’ın izniyle 😇 Başka var mı 14 şubat’a gün alan? 😍
M_agayeva Sdf16cvcv 14 subatda ikinci oglusuma ksvusacagim bende Allah nasib ederse 39+1 olucaz o zaman
omerim32 Sdf16cvcv bende o tarıhı ıstıyorum ama elın kızı ogluma sevgililer gunu ve dogum gününe bı hedıye alacak benım oglum elın kızına yağdıracak hedıyelerı😁😁 bu yuzden baska gun dusunuyorum sezeryan olursa😅
nurunhayali 32 haftalığıZ daha erken olmasaydı isterdim o tarihe gün almayı🥰 sağlıkla kavuşun inşallah ❤️