Bsra-tasan06 Kızlar doktorum farklı bir doktora ayrıntılı için gönderdi riskli gebelik uzmanına fiyatı duyunca şok geçirdim 850 tl 😱😱 şaka gibi ya nedir bu fiyatlar ankara mı böyle anlamadım
Sdkl Bsra-tasan06 Eylül gibi 500 liraya yaptırmıştım. Bu kadar fiyat artışından sonra 850 olağan geldi bana
Aslylmz O gene iyimiş sırf adı biliniyor diye 2000 e yakın fiyatı olan var kocaelide. Gidebilende gidiyor demekki..
Ysgl26 Ben tıp fakültesinden randevu aldım 200 lira. Özelde yapan bi yer var o 1000 lira istedi. Olduu iyi günler dedim telefonu 😅
Kbrkrt Bsra-tasan06 3 sene önce 550 ye yaptırmıştım yapılan zamlara enflasyona bakılırsa 850 lira yine iyiymiş
Gamzeaydin13 İstanbulda bi kac hasteneye sordum aynı fiyatlar 800 700 fiyatlar pahalı zeynep kamile gittmeyi düşünüyodum 1 aydır randevu almaya calışıyorum ama alamıyorum boyle giderse ayrıntılı ultrasyon yapamicam
Dilaraa_16 Gamzeaydin13 Sancaktepe bölge hastanesinde 600 TL takipli hastaya bende randevu bulamadığım için bulduğum en uygun yer bu hastane
Betulsen34 Gamzeaydin13 15.58de bilgilerini girip tam 16.00da sisteme giris yapin. Saat dikkqt etmeden hemen birine tiklayin 2 sn icinde bitiyor. Sadece 4 kisiye veriyor gunde. Ben o sekilde aldim
Gizemmela sdymtl ben fsm Sonomarda 1 buçuk ay önce 400 tl ye yaptırdım memnunda kaldık zaten doktorum önermişti ama şuanki fiyatı nedir bilmiyorum tam
Cigdemmylmzz sdymtl esentepe de benim doktorum onur özdenoğlu aynı hastanede engiz korkmazer e yönlendirdi 1020 tl dediler bana
sdymtl kayraninannesii Ben de Yıldırım’a gidiyorum. Peki ultrason cihazı iyi mi? Renkli bakılıyor mu? İkili taraması net gelmedi bana dorukun
Nazlii__ Bsra-tasan06 genelde her yerde fiyatlar çok yüksek araştırma hastanesinde 261 TL ye yaptırdım devlette şansınızı deneyin derim
Bsra-tasan06 Nazlii__ yakınımda ki devlet hastanesi 10 küsür haftadan sonra almıyor fiyatların böyle uçaçagını bilseydim kesinlikle orda da dosya açtırırdım ya :(
Miniklimonum Bsra-tasan06 ayy benimki üstünden 10 hafta geçti 450 TL pahalı bir hastanede yaptırdım doktorum yönlendirdi kliniğe gidiyorum o dönem ama doktoruma da sonuçları göstermeye 200 verdim 650yi buldu yine bir sonuçlar için 200 verdik :)