littlemomn Selam kızlar hayırlı kandiller bugün gebelik hipotroidim olduğunu öğrendim duyan veya yaşayan varmı ?
kbrckr1 littlemomn hamilelerin %80 ninde olan bişey. Dahiliye de muayene olun size uygun dozda ilaç vereceklerdir kullanmadığınız durumda bebeğinizin gelişiminde sıkıntı olabiliyor ilacın hiç bir zararı yok bebeğinize endişe etmeyin 😇
Serapcemre littlemomn doktor bana hamıleyken bebeğe zarar vermez dedi hipotroid dahiliyeye görün istersen dedi
Tugcesznnnn Biraz kbrckr1 3. Ay sonuna doğru öğrenmiş olmak bebeğe zarar verir mi acaba çok korkuyorum bu konu da