Wonderful_mom Sevgili anneler benim prensesim nisan sonu Mayıs başı dogacak Allah’ın izniyle 🌼 sizce kac tane takim zıbın tulum vs almaliyim ve 0.3 ay mi 3.6 ay mi alayim 🌼
Asyaaa35 Wonderful_mom ben 3adet 5li hastane cıkısı aldım Bi tanede 10lu set yaptıracagım 5adet yenidoğan 5adet 3aylık kısa kollu zıbın 2adet uzun kollu 3aylık 6adet tek alt 3-6ay 5-6adette yazlık tulum alt ust filan aldım kolsuz bacaksız yaz bebegi olacaklar sonucta onlarıda 3-6aldım
iki_melek_annesi Wonderful_mom Bende Doktora gittim kızım yüzünü gösterdi sonunda fındık gibi kızım var teyzeleri 😊gayet sağlıklı dedi.eşim yurtdışında olduğu için doğum gününü de belirledi doktorum çünkü eşim ordan izin alıp gelecek Allah izin verirse Bi aksilik çıkmazsa 1 NİSAN da doğum olacak sezeryan doğum şuan 30+5 haftalık 1 750 gr olmuş fındığım alışverişe başlamıştım eksiklerimi tamamlıyacam artık
Derininannesi_ Wonderful_mom bi tane tam set aldım hastane için 4 5 tane de beşli setlerden aldım baya bi zıbın aldım kısa ve uzun yarım kollu çeşitli çeşitli bi kaç takım altlı üstlü pijama aldım tulum aldım cogu 0-3 ay 0-6 ay da aldım nolur nolmaz diye yelek aldım iki tane çorap aldım ufak ufak bandana aldım kızıma baya çeşitli 😍 ama cabuk büyüyorlar cok bsey almak istemedim mayısa geliyor doğum evimde cok sıcak genelde zıbın üstüne bseyler giydiririm evden cok cıkmayız zaten
Zero0 Wonderful_mom benimde nisan sonu Mayıs başı olacak Allah izin verirse.ben iki adet hastane çıkışı aldım biri 10 lu biri 5 Li 0.3 aylık 3 tane tulum aldım 3.6 aylık da 3 tane aldım.yakınlarımdan bebeği olanlar çok fazla bişey alma çocuk çok çabuk büyüyor ve giydiremediklerim de oldu dediler o yüzden 3 er tane aldım zıbınlar ve kıyafetleri de.yine yetmeyecek gibi olursa doğduktan sonra da alınır
Fatmabytr Bende 1 Mayıs gibi görünüyor doğum sezaryen . 4 tane yenidoğan alt üst takımı var bir tane zıbın takım 4 takım 3-6 ay var 10 tane yenidoğan iç zıbın var 6 tane 3 ay iç zıbın 6-9 tulumlarim kollu çıtçıtlı bodylerim ve taytlarim var .