Kızlar bu günlerde sürekli soru soruyorum ama kusura bakmayın 😂
Şimdi benim heves edip aldığım kıyafetler var ama büyük 1 yaş falan acaba onları da yıkayıp ütlesem mi yoksa erken mi onun için? Bir yanım yıka ütüle dolapta mikrop barındıracak bir şey olmasın diyor ama diğer yanım sanki çok acele etmiyor musun diyor kararsız kaldım siz nasıl yaptınız ?