Mrb arkadaslar dün gece 2′de tuvalete gitmek için Kalktım idrar ile beraber yoğun kan geldi. Hemen hastaneye gittik doktorumu çağırdık o sırada üstündekiler kan içinde kaldı yoğun kanama gördüm serum iğne fitil ilaç verdiler. sabah taburcu oldum.Bebek iyi kalp atışını duydum fakat hala kanamalarim az da olsa devam ediyor. Doktorum bu durumu bana aciklasa da içim rahat olmuyor. Bebeğime birşey olmaz değil mi dostlar? Ben ilk bebeğimi de düşürdüm kürtaj oldum. Bir daha aynı durumu yaşamak istemiyorum. Şu an evde dinleniyorum ffakat sol kasığım çok ağrıyor ağrısı bacağıma atıyor. Doktor progestan iğne verdi 3 gün aralıklarla yapacağım. Benim durumumda olup bebeğine kavuşan var mı? 12 haftalık gebeyim