Htcerdogn Kızlar 20+3 teyim. Aşşırı ilgisiz bi doktora denk gelmiştim o yüzden 380 gram diye yanındaki asistana söylerıen duydumda normal mi bilmiyorum sizler nasıldınız🤷🏼♀️
Glsh14 Htcerdogn Bence ilerde degildir cunku aramizda nerdeyse 1.5 hafta var ve arada 80 gram var normaldir yani.doktorumda bana gelisimi gayet normal guzel dedi