Ysgl26 aynen bu düşünceye de saygı duyuyorum bir yandan hazırlamak isteyen oluyor kendisini, düşünüyorum şuan ben her iki ihtimale de hazırım çünkü iki fikirde döndüğ duruyor kafamda ama doğum anında öğrensen daha mı şok olursun bilemiyorum aslında testte bişey belli etmiyor dediğiniz gibi bu riskler test yaptırmasak bile hep var hep bilincinde olmak lazım ama işte zor ya anne olmak gerçekten anne karnında başlıyor imtihanlar inşallah sağlıkla alırız kucağımıza