Bebek0 düşünmedik değil ama 2. sezeryan da aynı yerden açılması gerekiyormuş ama devlet ben daha yukardan veya aşağıdan açarım diyor. Ben estetik dikiş bilmem, yapıştırma tekniği bilmem normal eski usül dikerim sonra dikiş aldırmaya gel diyor buraya kadar tamam dedim ama bebek doğdunda ilk 24 saatte sarılık dahil her hangi bir problem olursa 150km uzakta ki Farklı bir hastaneye naklederim burda yeterli ekipman, bölüm yok diyor bu da bizi korkutuyor.
Diğer tarafta belki mini servet ödüyorsun ama herşey tek hastane de.