Hasret33 Merhaba kızlar öncelikle bayramınız mübarek olsun 😊 kızlar bende 5 gündür kaşık agrısı mide bulantısı ve göğüslerimde çok hassasiyet var bugün en son hastaneye gittim doktor gebelik olabilir mi dediğinde olabilir bilmiyoruz dedim adetimi sorunca onada daha 9 gün var deyince şuan test yapsak bile doğru sonuç vermeyebilir dedi sadece idrar tahlili yaptı idrar yollarımda enfeksiyon olduğunu söyledi bir kaç hap yazdı ama gebeymişsin gibi tedavi uygulayacağını söyle parol falan yazdı ama ben hamilelikte şüpheleniyorum öyle hissediyorum ilaçları kullanmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım 🤷♀️
Zeyneptoprak Hasret33 gebelikte kullanılabilecek ilaçları yazmış canım bence kullanmalısın çünkü enfeksiyon bebek için sakıncalı
IlaydaOrhanKopuz Hasret33 canım zaten gebeyken de kullanılabilicek ilaçlar.o yüzden kullanmalısın çünkü enfeksiyonun bebeğe daha çok zararı olır eğer hamileysen.
Hasret33 hasrethsn yok doktor adetin gecikmediyse test yapmayalım doğru sonucu vermeyebilir dedi 🤔 bayram Sonu yapıcam test inşallah 🙏🏻