Ben dün detaylı ultrason a girdim fakat karın yağ kitlesi ve kalınlığından ve ikiz oluşundan ve çok hareketli oluşundan dolayı net bilgi verememisler perinatoloji nin görmesini uygun bulmuşlar ve 4 gün içerisinde gitmem gerekiyor 4 gün içerisinde de devlet hastanelerinde yer yok ozele gideceğim 900 lira diyorlar zaten 400 vermiştim detaykiya bide bu var gitmesem olmaz mı acaba diye düşünüyorum
Hayir kızdığım şey madem ikiz gebelikte zor oluyor baştan deseler di ya burda zor olur bir perinatoliye git diye… Hanimlar siz olsanız ne yapardınız çok kararsızım bu dar zamanda