s_sila kuzum sen 2-3 düşük de boşver . Ben yalan söylemeyi pek beceremediğim için ddim herkes 2 dio ben size doğruyla gelyrm istyrm ddm ama pıhtılaşma için istedim genetik ayrı mı blmyrm. Bakalım yarın adet olcam mı belim kopuyor eşimle aram bozuk evlendiğimden beri lanet kaynanamla aramı bozuk bugünde ağladım bebek düşünüyoruz hep bi bokluk çıkartıyor kadın . Bebeği çok istyrz ama bi yandan da istemyrm kafamı karıştırıyorlar