Hamilelik de basura sebep oluyo bebiş baskı yaptığı için :/ Bi çok hamilenin başına geliyo zaten bana da oldu doktoruma söyledim hemen, hemopropin diye bi krem yazdı kanamam oluyo minik minik onu kesti ağrısını sızısını da aldı dünya varmış dedim.. kullanmanı öneririm