Kayzervilhem Merhaba kızlar 52 günlük bebeğim var. Bugün regl oldum. Herkes 2-3 ay olmazsın demişti ama hemen oldum. Şimdi çok korkuyorum hamile kalırım diye. Siz sezaryenden ne kadar sonra hamile kaldınız bebeğiniz ne kadarlıktı
Mehmetinannesii Kayzervilhem Sezeryandan sonra spiral taktirdim adet olunca. Cocuk istedgim icin cikarttirdim hemen diger ay hamile kaldim.3bucuk yil var aralarinda
Mehtapca06 Kayzervilhem o kişiden kişiye değişir kuzenim çok sıkıntı yaşadı 40 çıkar çıkmaz hamile kaldım ikinci sezeryanli çok teshlikeli geçti o yüzden hapla mi korunursub spiral mi taktirirsin bilemem ama hiç risk alma derim
Merveonay Kayzervilhem 2-3 ay ne ya saçmalık her bünye farklıdır canım benim 40 gün kanamam sürdü bitti 1 hafta sonra regl oldum ve düzenle devam etti riske atma bebek istemiyorsan korunun