123baby canim bnde 21 haftalık gittiğimde başında sıvı biriktigini sınırın 10mm üzeri olduğu söylendi bnm bebeğimin ki 10.2 mm ölçüldü peritoloji gittim böyle çocuklarda genetik sorun olur denildi çok şükür hiçbir yerinde sıkıntı yoktu sonra kendiliğinden gitti suan 38 haftalığım ve hersey normal olması gerektiği gibi ilerliyor cok sukur