2148 Kızlar yardım edin 8 haftalik olduk,dune kadar hiç bir şey yoktu dün gece başladı bulantı ölüyorum sudan bile tiksindim, prilam diye bir ilaç varmış dr ulaşamadım onu alıp kullansam mi akıl verin
Fatma-onal 2148 6 haftalıkken başladı prilam kullanıyorum ama hiç bir işe yaramıyor sürekli kusuyorum maalesef hiç bir çözümü de yok denemediğim şey kalmadı
elif1g 2148 canim sakin doktoruna sormadan ilac filan alma. Benimde bulaniyordu hic ilac kullanmadan 4 ayi atlattim cok sukur gecti simdi. Yani cok kotuysen de sormadan sakin ha kullanma bisey
Grayworldinsideme Bulantıya gerçekten çok iyi geliyor ama dr a sormadan kullanmayın yine de. Benim 6.haftada başlamıştı. Şu an 14.haftadayım hala kullanıyorum prilam. Tabi eskiye göre bulantım azaldı.
2148 Grayworldinsideme nasıl kullandınız günde kaç tane ben ulaşamıyorum dr ve eczane kapanmadan eşim almali
Devrim_01 Benim de bulantım berbat durumdaydı doktorum prilam önerdi gece yatarken iki tane al gündüz çok uyku yapar dedi gece almama rağmen ilk zamanlar çok uyku yaptı ama şimdi hafifledi uykum ve bulantım tavsiye ederim kullan
2148 Devrim_01 bende onu almasını istedim eşimden yokmuş bitkisel bir ilaç vermiş eczaneci inşallah işe yarar
Grayworldinsideme Benim bulantım 6.haftada başladı ama ben 10.haftaya kadar sabrettim. 10.haftadan beri 4 haftadır kullanıyorum