Kızlar dün sancıyla acile gittim 3 cm aciklik var dediler yatış verdiler ama kabul etmedim evde sanci cekiyim diye 2. Doğum olacak Allahın izniyle acilmamin hızlı ilerlemesi için önerisi olan var mı sanci oluyor ama çok düzensiz bebek hareketleri de az daha beklemeliyim evde sancıyı bilemedim