SEVYIL Selam kizlar hangi vitaminleri kullaniyorsunuz hamile kalmak icin veya hamile kalmayi kolaylastirmayi ???
Eslem_1 SEVYIL ben Folik asit falan hiç kullanmadım kolajen içiyordum Propolis polen vs kullanıyordum Düzenli spor yapıp bol su içiyordum ama hamile kalmak için yapmamıştım bunları günlük rutinimdi