Mrstoprak olabilir inşallah vardır bu mübarek günde bu haberi bekleyen herkese bu haberi almayı nasip etsin rabbim ♥️🙏🙏 bende ilk karsr verip korunmasız yaptık adet oldum tutmadı çok üzüldüm ne hayaller kurmuştuk sonra 2.de hiç beklemedim adet olmayı bekliyordum hatta adetim geçti sandım ki mevsim değişikliği meğer bebeğim tutunmaya çalışıyormuş 😊😊 darısı sana olsun ♥️